Müşteri İlişkileri Yöneticisi
Rol ve Sorumluluklar:
- Kurumun eğitim, koçluk, danışmanlık hizmetleri almak isteyen kurumlar ile e-mail, mailing, telefon vb tüm araçlar ile iletişim kurmak
- İletişim kurulan kurumların ihtiyaçlarını dinlemek için toplantılar koordine etmek
- Kurumların ihtiyaçlarına yönelik teklifleri hazırlamak ve sunmak.
- Belirli aralıklarla yapılan faaliyetlerinin verimliliklerini yönetim ile değerlendirmek ve revizyonları yapmak.
- Müşteri portföyünü genişletirken kullanılan kaynakları çeşitlendirmek
- Pazarda talep edilen eğitim, koçluk yaklaşımlarını öğrenmek ve yönetime raporlamak. Buna yönelik içerik oluşumu için gerekli birimlere bilgi sunmak.
- Hizmet sunulan alanlarla ilgili STK, Kuruluşlarla iletişim kurmak.
- Düzenli gerçekleştirilen çalışmaların raporlamasını yapmak
Aranan Özellikler:
- İnsan ilişkilerinde başarılı, temsil yeteneğine sahip,
- Müşteri odaklı ve müşteri memnuniyetine önem veren,
- Tercihen tecrübeli,
- Sorumluluk alabilecek,
- Ekip çalışmasına yatkın,
- İletişim de pozitif,
- Güler yüzlü ve Eğitime açık,
- Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmayan çalışma arkadaşları arıyoruz.
- Departman/Grup: Satış
- Konum: İstanbul
- Seyahat Gerekli: Evet
- Pozisyon Türü: Tam Zamanlı