Müşteri İlişkileri Yöneticisi

Rol ve Sorumluluklar:

  • Kurumun eğitim, koçluk, danışmanlık hizmetleri almak isteyen kurumlar ile e-mail, mailing, telefon vb tüm araçlar ile iletişim kurmak
  • İletişim kurulan kurumların ihtiyaçlarını dinlemek için toplantılar koordine etmek
  • Kurumların ihtiyaçlarına yönelik teklifleri hazırlamak ve sunmak.
  • Belirli aralıklarla yapılan faaliyetlerinin verimliliklerini yönetim ile değerlendirmek ve revizyonları yapmak.
  • Müşteri portföyünü genişletirken kullanılan kaynakları çeşitlendirmek
  • Pazarda talep edilen eğitim, koçluk yaklaşımlarını öğrenmek ve yönetime raporlamak. Buna yönelik içerik oluşumu için gerekli birimlere bilgi sunmak.
  • Hizmet sunulan alanlarla ilgili STK, Kuruluşlarla iletişim kurmak.
  • Düzenli gerçekleştirilen çalışmaların raporlamasını yapmak

 

Aranan Özellikler:

  • İnsan ilişkilerinde başarılı, temsil yeteneğine sahip,
  • Müşteri odaklı ve müşteri memnuniyetine önem veren,
  • Tercihen tecrübeli,
  • Sorumluluk alabilecek,
  • Ekip çalışmasına yatkın,
  • İletişim de pozitif,
  • Güler yüzlü ve Eğitime açık,
  • Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmayan çalışma arkadaşları arıyoruz.
  • Departman/Grup: Satış
  • Konum: İstanbul
  • Seyahat Gerekli: Evet
  • Pozisyon Türü: Tam Zamanlı