Kendi içlerinde mükemmel teknik becerilere sahip ya da son derece tecrübeli üyelerden oluşan bir ekibiniz dahi olsa; birlikte sonuç üreten verimli takımlar için bu kişiler arasındaki uyum, güven ve iş birliğinin kurulması önemlidir. Bu aşamada karşınıza çıkan ‘Dış Saha Takım Çalışması’, ‘Sirtaki ile Takım Çalışması’, ‘Duygusal Zeka ile Etkin Takım Olma’, ‘Liderlik Takımı Uyumlanma Yolculuğu’, ‘Çözümlere Yönelik Takımları Yönlendirmek’ ve ‘Üstün Performanslı Takım Çalışması’ eğitimlerimiz, verimli takımlar oluşturmak için sizlere yardımcı olacak. Eğitimlerimiz, ekibinizin güçlü yönlerini ve gelişime açık yönlerini keşfedip, yetkinliklerinizi geliştirerek takım dinamiklerini besleyen bir çalışma iklimi yaratmak için tasarlanmıştır.

Aşağıdaki formu doldurun, size ulaşalım.

    22112019120848395 takim

    Duygusal Zeka ile Etkin Takım Olma

    10122019043834061 sirtaki ile takim calismasi

    Sirtaki ile Takım Çalışması

    28012020103041429 dis saha takim calismasi

    Dış Saha Takım Çalışması

    aerial view business team e1633942599316

    Esneklik, Çeşitlilik ve Kapsayıcılık

    Duygularını Yönet

    Takımda Güven Duygusu ve İşbirliği

    takım çalışması

    Üstün Performanslı Takım Çalışması

    Eğitimlerimizin Amacı

    Herhangi bir çalışanın görevini yerine getirirken bir veya birden fazla ekibin parçası olarak çalışması muhtemeldir, bu nedenle sonuçlar büyük ölçüde ekip performansına bağlıdır. Eğitimlerimizin amacı, bir işletmede veya şirkette güçlü bir ekibe sahip olmanın, şirketin diğer üyeleriyle çalışırken özgüven oluşturmak gibi çeşitli şekillerde tüm çalışanlara nasıl fayda sağlayabileceğinin keşfedilmesi ve deneyimlenmesidir.
    Bu eğitimler, çalışanlara ve liderlere farklı türdeki ekipleri ve ekip çatışmasını çözerken ne yapmaları gerektiğini anlamalarını sağlamayı ve işbirlikçi, başarılı ve kendine güvenen bir ekip üyesi veya ekip lideri olmak için çok ihtiyaç duyulan yetkinlikleri geliştirmeyi amaçlar.

    Kurumunuz Neden Takım Çalışması Eğitimi Almalı?

    Takım çalışması, güçlü çalışan ilişkileri kurar ve çalışanlar birbirine ne kadar yakın çalışırsa birbirlerini o kadar çok tanırlar ve daha iyi bir ekip haline gelirler. Uzun süre birlikte çalıştıklarında ise ekibiniz daha işbirlikçi hale gelir ve bu da herkes için daha keyifli bir çalışma ortamı sağlar. Keyifli bir çalışma ortamı, daha yüksek üretkenliğe yol açar ve bu, kuruluşların hedeflerini hızlı bir şekilde gerçekleştirmelerine yardımcı olur. Örneğin; ‘Sirtaki ile Takım Çalışması Eğitimi’ sayesinde ekibimizin performansını besleyebilirsiniz. Bunun yanı sıra ‘Dış Saha Takım Çalışması Eğitimi’ ile ekibinizin farklı senaryolarda birlikte hareket etmesini sağlayabilir, ‘Duygusal Zeka ile Etkin Takım Olma Eğitimi’ ile ekibinize duygusal zeka yetenekleri ile yön verebilirsiniz. ‘Çözümlere Yönelik Takımları Yönlendirmek’ eğitimi, grup iletişimini kolaylaştırmak ve toplantıları yönetmek için geleneksel olarak kullanılan araç ve tekniklerin ötesine geçmektedir. ‘Liderlik Takımı Uyumlanma Yolcuğu’ eğitimi, bir dizi keşif, problem çözme ve öğrenme deneyimi yoluyla iş değeri, etkinlik ve büyümenin yaratılmasını destekleyen ortaklıklar geliştirir. ‘Üstün Performanslı Ekip Çalışması’ ise katılımcıların yüksek performanslı bir ekip kurmasına ve sürdürmesine yardımcı olmanın yanı sıra bireysel ekip üyesinin veya liderin yüksek performanslı ekip çalışması becerilerini geliştirmesine yardımcı olan güçlü, deneyime dayalı eğitimdir.

    Kimler Takım Çalışması Eğitimi Alabilir?

    İşiniz bir ekibin parçası olmayı içeriyorsa başarılı bir ekip oluşturmak için ekip çalışması içinde ihtiyaç duyulan farklı unsurların farkında olmanızı sağlamak için takım çalışması eğitimlerimizden yararlanabilirsiniz.
    Bu eğitimler hem liderler hem de çalışanlar için idealdir, çünkü bir ekip içinde çalışırken çalışanlardan ne beklenmesi gerektiğini ve ekip çatışmasını yönetme, geri bildirim verme ve içinde kendi önemli rolünüzü nasıl oynayacağınız konusunda temel anlayışın nasıl oluşturulacağını gösterir.

    Takım Çalışmasının Faydaları

    Ekip halinde çalışmak, bireyler arasında beceri ve bilgi aktarımına yardımcı olur. Etkili ekip çalışması, takım çalışanları arasında yaratıcılığı destekler. Bu da yenilikçi fikirlerin, ürünlerin veya hizmetlerin geliştirilmesini ve yeni iş fırsatlarının belirlenmesini sağlayacaktır.
    Takımlar, farklı düşünme biçimlerine, farklı deneyim seviyelerine ve işlerin nasıl yapılacağına dair farklı fikirlere sahip farklı insanları bir araya getirir. Bir sorunu düşünmek için bir araya gelen birkaç kişi, tek başına çalışan bir kişiden daha fazla çözüm bulmada genellikle daha etkilidir.
    Etkili ekip çalışması, takım üyeleri arasında güçlü bağlar kurulmasına da yardımcı olur. Takım çalışması eğitimi bu bağların kurulmasını kolaylaştırmada oldukça faydalı olacaktır. Ekip üyeleri, bireysel güçlü yönleri, zayıf yönleri ve kişisel özellikleri daha iyi anlayarak birbirlerini tanırlar. Daha güçlü ilişkiler sayesinde güven inşa edilir ve iletişim daha doğal, açık ve özgür hale gelir.
    Doğru temelde kurulmuş bir ekipte üyeler, çalışma hayatının zorlukları karşısında ve özellikle gruptaki bir kişi zorluklarla karşı karşıyaysa birbirlerine daima destek olurlar.

    Takım Çalışması Nedir?

    En basit şekliyle takım çalışması, bir organizasyonun üyelerinin ortak bir amaç veya hedefler dizisi için bir araya geldiği bir faaliyettir. Günümüzün çalışma ortamında, ekip çalışması yüz yüze veya (giderek artan bir şekilde) çevrimiçi olarak gerçekleşebilir.

    Ekip çalışması, insanlar ortak bir amaç için birlikte çalıştıklarında gerçekleşir. Birbirlerini tamamlayacak şekilde bireysel güçleri harmanlayan ve bunu yaparken insanları bir dostluk duygusu ve ortak bir vizyonla bir araya getirerek güçlü yönlerinin anlamlı hedeflere ortak bir yönde uygulanması için yapılan çalışmadır.

    Takım Çalışması Yeteneği Neden Önemlidir?

    Kariyerinizin her aşamasında ve herhangi bir alanda, insanlarla iş birliği yapmayı bekleyebilirsiniz. İnsanlarla empatik, verimli ve sorumlu bir şekilde nasıl çalışılacağını bilmek, profesyonel hedeflerinize ulaşmanıza, kuruluşunuza anlamlı bir katkıda bulunmanıza ve başkalarıyla ilişkiler kurmanıza yardımcı olabilir. Başkalarıyla bağlantılar kurmak, iş arkadaşları, yeni bağlantılar ve hatta potansiyel olarak yeni iş fırsatları ile daha güçlü profesyonel ilişkilere yol açabilir.

    Ekip Çalışması Nasıl Etkili Hale Getirilir?

    Etkili bir ekip oluşturmak, ekip çalışmasına soyut bir bağlılıktan fazlasını gerektirir. Ekibi motive etmek için liderler bu işin üstesinden gelen kişilerdir. Ayrıca liderlik kontrolü ele almak değil aksine gücü başkasına vermekle ilgilidir. Liderler mutlak otoriteyi savunmazlar, güvene odaklanır, dürüstlük ve şeffaflıkla iletişimin yürütülmesinden sorumlu olurlar. Etkili ekip çalışması için etkin bir liderin ekip üyelerine verimlilik esasına dayalı görev dağılımı yapması ekip çalışmasında hayati önem taşımaktadır.

    Ekip rolleri ve sorumlulukları açıkça tanımlandığında zaman kaybına neden olan tekrarlanan işler ve çatışma büyük ölçüde azalacaktır. Bir ekip en iyi performansını gösterdiğinde genellikle her ekip üyesinin açık sorumlulukları olduğunu görürsünüz. Her çalışanın kimin ne yaptığı, kimin kiminle iş birliği yaptığı ve her bir görev tesliminde kimin katkıda bulunduğu konusunda net olduğundan emin olmak önemlidir. Bununla birlikte bir ekip üyesi olmadığında veya görevini zamanında tamamlayamadığında görevleri paylaşmak ve başkalarına yardım etmek de önemlidir. Netlik olmadan, etkili ekip çalışması ve takım ruhu tehlikeye girebilmektedir.

    Etkili bir ekip çalışması, ortak bir hedef olmadan var olamaz. Bu yüzden bunun açıkça tanımlandığından emin olmalısınız. Ekibinizin ne teslim etmesi gerekiyor? İstediğiniz sonuçtan yola çıkarak her adım için son tarihler belirleyerek ihtiyaç duyulan eylemlerin haritasını çıkarın. Mümkünse ekibinizi bu sürece dahil edin. Takımın her bir üyesine ses verin. Her adımda işi kim yönetecek? Her adımda ihtiyaç duyulan kişileri listeleyin ve net beklentiler sağlayın. Bu konuda ekibinizle net bir şekilde iletişim kurun ve ardından hedeflerinizi gerçekleştirmek için birlikte çalışın.

    Son olarak ekibinizin ortak bir şekilde çalışmasını etkili hale getirmek için takım çalışması eğitiminden yararlanmanız önemlidir.

    Takım Ruhu Nedir?

    Takım ruhu en genel haliyle bir takımın parçası olarak birlikte çalışma ve birbirini destekleme veya yardım etme istediği ve arzusu olarak tanımlanabilir. Örneğin; Y şirketinin çalışanları birbiriyle iyi geçinir ve birlikte çalışmaya aşinadır. Bu ekibin üyeleri arasında bir takıma ait olma duygusu gelişmiştir. Ekip yalnızca başarılı bir iş yarattıklarında değil kriz zamanlarında da birbirine destek olur. Y şirketinin yöneticileri başarılı bir ekip çalışması kültürü oluşturmuş ve ekip ruhu geliştirmiştir. Bu özellikleri onları X şirketinden ayırır ve sürekli büyümenin yolunu açar.